Galvenie pienākumi:
- nodrošināt dokumentu apriti, pielietojot dokumentu vadības sistēmu NAMEJS;
 - sagatavot, noformēt, reģistrēt, uzskaitīt, nosūtīt dokumentus, kārtot un
glabāt dienesta dokumentus atbilstoši lietu nomenklatūrai, lietvedības
instrukcijai un arhīva noteikumiem;
 - kārtot darbinieku personāllietas;
 - veikt darbinieku darba laika uzskaiti;
 - protokolēt Sociālo un veselības jautājumu komitejas sēdes, sagatavot
protokolus un lēmumus.
 
Prasības pretendentiem:
- profesionālā vidējā vai 1. līmeņa augstākā izglītība, par priekšrocību
tiks uzskatīta izglītība dokumentu pārvaldības jomā;
 - teicamas valsts valodas zināšanas;
 - labas saskarsmes, komunikācijas prasmes;
 - ļoti labas prasmes plānot un veikt darbu patstāvīgi, precīzi, sistemātiski;
 - prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku;
 
Papildus informācija:
- mēnešalga EUR 600 (bruto);
 - normāls darba laiks (40 h nedēļā);
 - darbinieka amats uz nenoteiktu laiku.
 
Iesniedzamie
dokumenti:
- pieteikuma vēstule
 - dzīves gājuma apraksts (CV Europass formā);
 - izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
 
Pieteikuma vēstuli,
CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 18.02.2021. var iesūtīt pa
pastu, adresējot Madonas novada pašvaldības Sociālais dienests, Parka iela 4,
Madona, vai pa e-pastu: socialais.dienests@madona.lv.
Pamatojoties uz
Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, Madonas novada
pašvaldība informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
 - iepriekš minētais personas datu apstrādes pārzinis ir Madonas novada
pašvaldība, juridiskā adrese Saieta laukums 1, Madona, Madonas novads, LV-4801,
tālr. Nr. 64860090.