Galvenie pienākumi:
- nodrošināt dokumentu apriti, pielietojot dokumentu vadības sistēmu NAMEJS;
- sagatavot, noformēt, reģistrēt, uzskaitīt, nosūtīt dokumentus, kārtot un
glabāt dienesta dokumentus atbilstoši lietu nomenklatūrai, lietvedības
instrukcijai un arhīva noteikumiem;
- kārtot darbinieku personāllietas;
- veikt darbinieku darba laika uzskaiti;
- protokolēt Sociālo un veselības jautājumu komitejas sēdes, sagatavot
protokolus un lēmumus.
Prasības pretendentiem:
- profesionālā vidējā vai 1. līmeņa augstākā izglītība, par priekšrocību
tiks uzskatīta izglītība dokumentu pārvaldības jomā;
- teicamas valsts valodas zināšanas;
- labas saskarsmes, komunikācijas prasmes;
- ļoti labas prasmes plānot un veikt darbu patstāvīgi, precīzi, sistemātiski;
- prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku;
Papildus informācija:
- mēnešalga EUR 600 (bruto);
- normāls darba laiks (40 h nedēļā);
- darbinieka amats uz nenoteiktu laiku.
Iesniedzamie
dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- dzīves gājuma apraksts (CV Europass formā);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Pieteikuma vēstuli,
CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 18.02.2021. var iesūtīt pa
pastu, adresējot Madonas novada pašvaldības Sociālais dienests, Parka iela 4,
Madona, vai pa e-pastu: socialais.dienests@madona.lv.
Pamatojoties uz
Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, Madonas novada
pašvaldība informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais personas datu apstrādes pārzinis ir Madonas novada
pašvaldība, juridiskā adrese Saieta laukums 1, Madona, Madonas novads, LV-4801,
tālr. Nr. 64860090.