“Rēķini bez svītrkoda ir jāapstrādā manuāli, ar roku ievadot nepieciešamo informāciju – saņēmēju, maksātāju, rekvizītus utt. – sistēmā, un tas prasa darba un laika resursu patēriņu. Savukārt, pakalpojumu sniedzējam noslēdzot līgumu ar Latvijas Pastu, rēķinos tiek iestrādāti Latvijas Pasta sistēmām atbilstoši svītrkodi, kas ļauj ātri un ērti apstrādāt rēķinu pasta nodaļā, to vienkārši noskenējot, bez papildu darba. Rezultātā varam būtiski samazināt pakalpojuma maksu klientiem, kas pasta nodaļās apmaksā rēķinus,” skaidro Latvijas Pasta Komercvadības departamenta direktors Mārtiņš Liepiņš.
Latvijas Pasts aicina juridiskās personas – pakalpojumu sniedzējus – slēgt līgumus ar Latvijas Pastu, tādējādi ļaujot kopīgi sniegt ērtāku un lētāku pakalpojumu klientiem.
Latvijas Pasts ir licencēta maksājumu iestāde, kas visā valsts teritorijā nodrošina pilna servisa maksājumu pakalpojumus, konta apkalpošanu, bezskaidras naudas paskaitījumus un citus pakalpojumus.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
Latvijas Pasta sociālo mediju profili: Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin