“Manuprāt, primārais ir rūpes par iestādes klientiem un darbiniekiem. Cilvēciskas savstarpējās attiecības, kas tiek panāktas regulāri kontaktējoties un uzklausot vajadzības, nevis tikai rūpējoties par likumu un normatīvu izpildi. Bez saliedēta darbinieku kolektīva iestāde nevar strādāt, tādēļ man ir svarīgi, lai pansionātā mēs darbotos kā vienota komanda. Vadot Dzelzavas pansionātu, vēlos tā klientiem sniegt māju sajūtu. Lai mūsu aprūpē viņi atgūst dzīves kvalitāti un pansionāta darbinieki viņiem būtu kā tuvinieki,” sēdē, deputātus iepazīstinot ar savu redzējumu par iestādes tālāko attīstību, uzsvēra Liena Ankrava, piebilstot, ka šo pakāpienu savā profesionālajā karjerā viņa vēlas redzēt kā ilgtermiņa izaicinājumu.
Liene Ankrava ir ieguvusi bakalaura grādu tūrisma un viesnīcu vadībā un maģistra grādu sabiedrības vadībā Latvijas Universitātē. Līdzšinējā darba pieredze lielākoties saistīta ar darbu bankā “Citadele” (13 gadi pie viena darba devēja) ilgāko posmu strādājot par bankas Madonas klientu apkalpošanas centra vadītāju.