- Ja iedzīvotāja uzdotais jautājums būs ārpus biežāk uzdoto jautājumu loka vai arī iedzīvotājam būs nepieciešama detalizētāka informācija, operators zvanītāju savienos ar atbildīgās institūcijas kontakttālruni (IZŅEMOT operatīvo dienestu tālruņus 110, 113 un numuru 8303, pa kuru var pieteikt analīzes pacienti ar SPKC noteiktajiem viegliem saslimšanas simptomiem – uz šiem numuriem kā līdz šim iedzīvotājam joprojām jāzvana pašam).
- Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības.
- Kā līdz šim iedzīvotāji varēs sazināties ar valsts iestādēm arī zvanot tieši uz attiecīgo iestāžu tālruņa numuriem.
Drīzumā tiks izveidota vienota mājaslapa jautājumiem par Covid-19 un tās adrese būs "www.covid19.gov.lv".