Semināra nodarbības vadīja IAC projekta satura ekspertes un dažādi pieaicinātie jomas speciālisti: gan Nellija Ločmele, žurnāla „Ir” galvenā redaktore, gan Rita Ruduša un Gunta Sloga, Baltijas Mediju izcilības centra ekspertes, gan citi. Seminārā tika nodrošināts līdzsvars starp teoriju un praktiskiem uzdevumiem, kuros sarežģītais padarīts viegli uztverams un izmantojams darbā ar jauniešiem. Semināra noslēguma posmā skolu komandas plānoja savu turpmāko darbu, lai integrētu medijpratības gan mācību stundās, gan audzināšanas darbā.
Projektu nedēļas laikā (12.02. – 15.02.) tika organizētas pirmās medijpratības nodarbības Madonas pilsētas vidusskolā. Lūk, dažas 9.b klases skolēnu atsauksmes.
Dagnija: Slavenībām Markum Rivam un Aminatai Savadogo maksā simtus, lai tikai viņi veidotu slēptās uzņēmuma „Coca Cola” preces reklāmas sociālajā medijā Instagram. Šī stunda man radīja pārdomas par to, kā var manipulēt ar cilvēkiem, lai mainītu viņu domas par pasaulē notiekošo. Man patika domāt par to, kura bilde ir reāla, ticama, kura apstrādāta ar Photoshop palīdzību.
Agnese: Lai reklamētu vien nieka sulu, Markus Riva prasa samaksāt aptuveni 500 eiro. Biju jau dzirdējusi par melīgu informāciju, ko izplata Raivis Raspopovs interneta portālā vip-klubs.lv. Interesanta bija stunda par attēliem, jo cilvēki mēdz apjukt un „uzlabotas” fotogrāfijas uztvert kā īstas. Attēlam ir ļoti liels spēks, jo tas var likt cilvēkam mainīt savas domas.
Kārlis: Izbrīnīja tas, ka, liekot nepatiesu informāciju sociālajos tīklos, var mēnesī nopelnīt vismaz 800 eiro, ka lētticīgi cilvēki, klikšķinot uz viltus ziņām, ar katru klikšķi uzdāvina 20 centus šāda melu portāla īpašniekam.