Galvenie darba pienākumi: plānot un organizēt Būvvaldes darbu, nodrošināt iestādes funkciju un uzdevumu izpildi.
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība arhitektūrā;
- arhitekta prakses sertifikāts;
- normatīvo aktu pārzināšana Būvvaldes darbībasjomā, t.sk. Administratīvā procesa likuma izpratne un pielietojums;
- izpratne par pašvaldības darba organizāciju;
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
- spējas patstāvīgi plānot sava darba izpildi noteiktajā termiņā, patstāvīgi pieņemt lēmumus,
- augsta atbildības sajūta un precizitāte;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli, izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) līdz 2014.gada 5.martam plkst.16.00 var nosūtīt pa faksu 64381150, e-pastu dome@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi – Alūksnes novada pašvaldībai, Dārza ielā 11, Alūksnē, LV 4301, 306.kabinets.
Kontaktpersona Janīna ČUGUNOVA, t.26118815.