APRŪPĒTĀJA amata pienākumi:
· Nodrošināt kvalitatīvu klientu aprūpi sociālo pakalpojumu sniegšanā;
· Palīdzēt klientam ikdienas higiēnas prasību nodrošināšanā.
Prasības pretendentam:
· Pamatizglītība vai vidējā izglītība ( vēlama aprūpētāja kvalifikācija);
· labas komunikācijas prasmes, precizitāte, pacietība, paškontrole;
· augsta atbildības sajūta pret ikdienā veicamajiem pienākumiem;
· spēja neparedzētā situācijā adekvāti rīkoties;
Pretendentam jāiesniedz dokumenti:
· Pieteikums - motivācijas vēstule;
· CV ;
· Izglītības dokumentu, sertifikātu kopijas;
SOCIĀLĀ DARBINIEKA amata pienākumi:· Nodrošināt sociālā darba pakalpojumu sniegšanu pansionāta klientiem;
· Identificēt un definēt klientu sociālās problēmas, sociālo vajadzību specifiku;
· Izstrādāt individuālos sociālās aprūpes vai rehabilitācijas plānus, atbilstoši klientu funkcionālo spēju izvērtējumam, identificētajām sociālajām problēmām un vajadzībām;
· Veikt starpnieka funkcijas, sadarbojoties vai veicot saraksti ar oficiālām valsts vai pašvaldības iestādēm, ar klienta likumiskiem pārstāvjiem un tuviniekiem, aizstāvēt klientu intereses;
· Veikt sociālā darba dokumentācijas noformēšanu.
Prasības pretendentam:
· otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajā darbā;
· labas organizatoriskās un komunikācijas prasmes;
· precizitāte, pacietība, paškontrole;
· spēja argumentēt savu viedokli, dažādību respektēšana, diskrētums;
· prasme strādāt ar biroja datorprogrammām.
Pretendentam jāiesniedz dokumenti:
· Pieteikums - motivācijas vēstule;
· CV;
· Izglītības dokumentu, sertifikātu kopijas;
Dokumenti jāiesniedz līdz 2021. gada 25. oktobrim, nosūtot elektroniski uz e-pastu: barkava.pansionats@madona.lv.
Papildus informācija: Barkavas pansionāta vadītāja, kontakttelefons: 28811423 (darba laikā)
Pretendenti, kuru iesniegtie dokumenti atbilst izvirzītajām prasībām, tiks aicināti uz pārrunām.
Informāciju sagatavoja: EVA BALTIŅA, Barkavas pansionāta vadītāja