Galvenie pienākumi:
- nodrošināt sociālās palīdzības sniegšanu atbilstoši normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām;
- pieņemt
un reģistrēt sociālās palīdzības pieprasītāju iesniegumus;
- novērtēt mājsaimniecībā esošo personu sociālo un materiālo situāciju un nodrošināt
sociālās palīdzības piešķiršanu atbilstoši normatīvajiem aktiem;
- veikt
piešķirtās un saņemtās palīdzības reģistrāciju un datorizētu uzskaiti;
- informēt klientus par viņu tiesībām uz sociālo palīdzību un par šo tiesību
īstenošanas iespējām, kā arī līdzdarbības pienākumiem.
Prasības pretendentiem:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās palīdzības sniegšanas
jomā;
- izpratne par normatīvajiem aktiem un to pielietošanu;
- spēja strādāt komandā;
- prasme risināt problēmsituācijas;
- teicamas komunikācijas prasmes, empātija, klausīšanās prasmes;
- spēja strādāt stresa apstākļos;
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus atbilstoši savai kompetencei;
- precizitāte, spēja apgūt jaunu informāciju un orientēties lielā
informācijas daudzumā;
- labas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku;
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas auto vadīšanas iemaņas.
Papildus informācija:
- mēnešalga EUR 700 (bruto);
- normāls darba laiks (40 h nedēļā);
- darbinieka amats uz nenoteiktu laiku.
Iesniedzamie
dokumenti:
- pieteikuma vēstule;
- dzīves gājuma apraksts (CV Europass formā);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Pieteikuma vēstuli,
CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 07.02.2021. var iesūtīt pa pastu, adresējot Madonas novada
pašvaldības Sociālais dienests, Parka iela 4, Madona, vai pa e-pastu:
socialais.dienests@madona.lv.
Pamatojoties uz
Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, Madonas novada
pašvaldība Sociālais dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais personas datu apstrādes pārzinis ir Madonas novada
pašvaldība, juridiskā adrese Saieta laukums 1, Madona, Madonas novads, LV-4801,
tālr. Nr. 64860090.