Dienests piešķir ģimenei (personai)
pabalstu krīzes situācijā, ja saistībā ar ārkārtas situāciju tai ir iestājušies
apstākļi, kurā tai vairs nav iespējams izmantot ierastos problēmu risināšanas
veidus, un ģimene (persona) pati saviem spēkiem nespēj pārvarēt ārkārtas
situācijas radītās sekas.
Krīze ārkārtas situācijas kontekstā
nenozīmē tikai saslimšanu ar Covid-19, nonākšanu karantīnā vai pašizolāciju. Krīzes
galvenās pazīmes:
- mājsaimniecības ienākumu būtiska samazināšanās
vai pilnīga zaudēšana salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu pirms šīs
konkrētās ārkārtas situācijas iestāšanās,
- nespēja šajā situācijā veikt visus obligātos
maksājumus un apmierināt savas un savu ģimenes locekļu pamatvajadzības.
Mājsaimniecības pārstāvis sociālajā
dienestā iesniedz iesniegumu (atsūta elektroniski, ievieto pasta kastītē),
kurā persona apliecina, ka:
- ģimene atrodas krīzes situācijā, t.i.,
mājsaimniecības pilngadīgie ģimenes locekļi zaudējuši darbu,
- nesaņem bezdarbnieka pabalstu,
- nesaņem atbalstu par dīkstāvi.
Dienests informē, ka
esam ierobežojuši klientu apkalpošanu klātienē, tāpēc lūdzu, Madonas pilsētas
iedzīvotāji sazināties ar
sociālo dienestu pa tālruni 64807292, pagastu administratīvā teritorijā
dzīvojošiem sazināties ar savas administratīvās teritorijas apkalpojošo sociālo
darbinieku. Pilna kontaktinformācija pieejama šeit.
Madonas novada pašvaldības
Sociālais dienests