E2 klases uzvarētājs Andris Grīnfelds (“CEC I.S.Racing”) atzina, ka “bija ļoti labi, man patika.” Braukšana sportistam izdevās labi. Andrim ir prieks, ka katru gadu trasē un ātruma testos ir iekļautas jaunas vietas un visu laiku nav jābrauc pa ierastajām un zināmajām takām. “Tas uzreiz piedod tādu “odziņu” pasākumam. Kopumā veicās labi. Bija karstums, bet nebija tik traki. Ir bijušas “trakākas” reizes. Abos enduro testos bija jaunas daļas, kas iepriekš nav bijušas, līdz ar to, bija interesanti pirms starta izstaigāt, apskatīt, kur un kā labāk braukt. Iepazīt jaunas vietas,” saka Andris un priecājas, ka organizatori bija pacentušies. Pārbrauciens pamatā bija tas pats. “Otrajā testā bija jauna un interesanta karjera daļa. Interesanti arī tas, ka pirmo reizi nebija iekļauta ne krosa trase, ne ekstrēmā daļa. Bija ļoti labi, ka bija tikai enduro testi, kaut kas savādāks. Kalnā uzbraucieni un nobraucieni man patīk, “forši”, ka tie ir. Tas ir Madonas reljefs. Viss bija līmenī, prieks, ka sezona ir sākusies. Paldies sacensību organizatoram Kasparam Ērkulim ar komandu,” tā Andris Grīnfelds.
Hobiju 2T klases otrās vietas ieguvējs Kalvis Kušķis (“Motosports Racing Team”) atzina, ka “kā jau katru gadu, Madonā enduro ir visinteresantākais un sarežģītākais. Šogad patīkams pārsteigums bija tas, ka iekļauti tikai enduro testi. Man tie ļoti patika. Manuprāt, labākie Latvijā. Pirmais enduro tests sastāvēja no daudz stāviem uzbraucieniem un nobraucieniem. Varēja braukt ātri, bet tajā pašā laikā bija jābūt uzmanīgam, lai "neuzrautos" uz saknes vai akmeņa, kas vienā mirklī aizsūtītu “pabaudīt” krūmus un dundurus. Otrais enduro tests bija daudz ātrāks, ar ļoti daudz akmeņiem un slidenāku meža segumu. Pāris vietās pārvērtēju ātrumu un nepaspēju sabremzēt pirms straujiem pagriezieniem. Redzot pārrautās lentas taisnes beigās, nebiju vienīgais,” atzīst Kalvis. Šoreiz pārsteigums sportistam bija arī tas, ka pārbrauciena laiks pēc pirmā apļa palika tikai aptuveni 50 sekundes. “Pārbraucienā bija jābrauc dinamiski un bez kļūdām. Otrajā aplī centos braukt ātrāk un pārbrauciena beigās jau bija 5 minūtes laika atpūsties,” stāsta Kalvis un atzīst, ka arī karstums pielika papildus grūtības pakāpi. “Viennozīmīgi Madonas enduro ir vislabākie pārbraucieni un testu reljefs Latvijā. Paldies Kasparam Ērkulim un komandai par ieguldīto darbu,” pateicas Kalvis Kušķis.
Latvija Motosporta federācijas enduro komisijas vadītājs, sacensību organizators Kaspars Ērkulis (“Kalsnava MB”) atklāj, ka, par spīti lielajam karstumam un sarežģītajai trasei, enduro sacensības Madonā izdevās ļoti labi. “Galvenais, ka sportisti bija apmierināti un priecīgi. Protams, pats galvenais, ka sacensības noritēja bez traumām. Tas vien ir labs rādītājs. Kopumā Madonā bija ļoti laba diena. Trasē bija izveidoti daži jauni elementi. Tos sportisti atzina kā labus. Viņiem patika,” gandarīts ir Kaspars. Organizatoram izdevās realizēt arī ieceri, pirms pirmā enduro testa izveidot iesildīšanās posmu. “Arī ar apļu laiku trāpījām desmitniekā, kas bija kā ”odziņa” sacensībām. Sportistiem pārbraucienos nācās pabraukt nedaudz ātrāk kā ierasts, lai varētu paspēt savos laikos. Tas piedeva sacensībām asumu.
Paldies visai manai komandai un Mārtiņam Jakovičam par sacensību organizēšanu. Paldies Madonas novada domei un Agrim Lungevičam par atbalstu, bez viņiem pasākums nebūtu iespējams,” tā Kaspars Ērkulis.
Latvijas čempionāta enduro uzvarētāju TOP3:
EGP klasē (redzami titulfoto - no kreisās):
1. Andris Grīnfelds (“CEC I.S.Racing”)
2. Edgars Siliņš (“Motosports Racing Team”)
3. Ivo Šteinbergs (“CEC I.S.Racing”)
E1 klasē:
E2 klasē:
E3 klasē:
E 40+ klasē:
E Juniors 16+ klasē:
Hobiju 2T klasē:
Hobiju 4T klasē:
Iesācēji (C) 2T klasē:
Iesācēji (C) 4T klasē:
Veterāni 50+ klasē:
Absolūtais iesācējs klasē:
Open LV klasē:
Klubu komandu vērtējumā ar 60 punktiem pirmajā vietā “CEC I.S.Racing” - Andris Grīnfelds, Ivo Šteinbergs, Miks Rasmanis un Jānis Rasmanis. Otrajā vietā ar 51 punktu “Motosports Racing Team” - Markuss Daniels Jauntirāns, Edgars Siliņš, Lauris Ermanis un Sandris Kļaviņš. Trešajā vietā ar 40,75 punktiem “Kilobaitas Racing Team” - Audrius Norkus, Aleksej Snytka un Danielius Žoštautas.
Visi sacensību rezultāti: http://www.enduromanager.eu/?rm_func=reslt&rm_subf=enduromenu&cmp=50
Informāciju sagatavoja: Luīze Vīksna (LaMSF)