Henrijs dienas pirmajā pusē iepazīstināja ar savu tehniski radošo darbību, ar karjeru un panākumiem pasaules čempionātos. Pieredzējušais braucējs atbildēja uz 10 iepriekš sagatavotajiem profesionālās ievirzes jautājumiem. Ārpus konkurences ar ne visai labas kvalitātes auto modeli Pilskungs pats arī nobrauca, gūstot uzvaru sešu celiņu summā. Tas mums, madoniešiem, lika saprast, ka 50%/50% ir gan tehnikas sagatavotība augstākajā kvalitātes līmenī, bet vienlīdz svarīga ir „vēsa galva” un meistarība. Šīs sacensības tika definētas kā Madonas kauss, tāpēc Henrijs saņēma cienastus un pateicības aplausus.
Uzvarētāju saraksts:
5. vieta Miķelim Gailumam (60,68 apļi)
4. vieta Mārcim Skutelim (76,27 apļi)
3. vieta un Bronzas Vaboles kauss Raivo Šalaginovam (88,31 apļi)
2.v ieta un Sudraba Vaboles kauss Guntaram Bāņukalnam (90,51 apļi)
1. vieta un Zelta Vaboles kauss Reinim Putniņam (92,48 apļi)
Jāpiebilst, ka jauniešu panākumu atslēga vairums gadījumu ir vecāku atbalsts. Liela pateicība no manas puses lai izskan progresīvajam un tehniski domājošam Samantas un Reiņa tētim - Laurim Putniņam. Lauris gan sagatavo modeļus atvasītēm, gan iegulda personīgos līdzekļus autoparka uzturēšanā, gan kopumā ļoti rūpējas par mūsu kluba tehniskiem jauninājumiem. Vēl jāpiemin Mārtiņš Skutelis, kurš izrādījās smalks lodētpratējs. Mārtiņš ir salabojis nolietotās pultis, nežēlo laiku Mārča tehnisko prasmju studēšanai mājās. Pieminēto ģimeņu mammas neatpaliek līdzdarbībā un azartā, arī jaunāko un vecāko brāļu, māsu klātbūtne dara šo atraktīvo sporta veidu vēl kuplāku un krāšņāku! Par sacensību finansiālu atbalstu saku paldies nodokļu maksātājiem!
P.s. Varbūt kādam rodas jautājums – kāpēc Vabole? Atbilde – Kalifornijas vabolīte ir ātrākais planētas - Zeme dzīvnieciņš. Ja vabolīte būtu cilvēka augumā, tā skrietu 2000 km/h!
Rakstu sagatavoja Madonas BJC trases auto modelisma pulciņa „Vabole” vadītājs – Imants Pulkstenis