Projektu vada partneri no Itālijas skolas un kā dalībnieki piedalās skolas no Polijas, Portugāles un Kalsnavas pamatskola.
Projekta tēma saistīta ar Eiropas Kultūras mantojuma gadu, akcentējot dalībvalstu nemateriālā kultūrmantojuma saglabāšanu, padziļināti pētot uztura tradīcijas, to attīstību paaudžu un vietējās sabiedrības kontekstā.
Projekta darbības laiks būs divi gadi un paredzētas četras vizītes, pa vienai uz katru dalībvalsti, kurās būs iespēja piedalīties vairākiem skolas pedagogiem un astoņpadsmit skolēniem, tai skaitā partneru ciemošanās 2019.gada oktobrī Latvijā, Kalsnavas pamatskolā
Pēc psihoterapeita Kaspara Bērziņa iedvesmojošo lekciju ”Es un citi: attiecību robežas” un “Kā atrast resursus, prasmes, lai palīdzētu sev un citiem” noklausīšanās augustā un iepazīšanās ar Kalsnavas pagasta bibliotēkas vadītājas Ilutas Puzānes sagatavotajā tematiskajā grāmatu iztādē pieejamo psiholoģisko un pedagoģisko literatūru, šoreiz no dalībniekiem tika gaidīta pašu aktīva iesaiste.
Nodarbības laikā tika akcentēta individuālo kompetenču pilnveidošanas nozīme, bagātināta savstarpējā pieredze, meklēti efektīvāki problēmjautājumu risinājumi.
Sniedzot atgriezenisko saiti par pasākumu, izskanēja doma, ka šādas kopīgas pirmsskolas izglītības iestādes un skolas sadarbības formas stiprina vienotu priekšstatu par kopīgi veicamajiem uzdevumiem un turpmāko mērķu izvirzīšanu.
Projekta vadītāja Gunta LapsaFoto: Ilze Stikāne