TE IR DARBS! Izsludināta pieteikšanās uz divām vakancēm Madonas nodaļā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē.

iesūtīts: 2021.04.08 10:50
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde ATKĀRTOTI izsludina konkursu uz Madonas nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA ierēdņa amatu un KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA amatu (uz nenoteiktu laiku).

Prasības pretendentiem uz VADĪTĀJA VIETNIEKA ierēdņa amatu:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem;
  • praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • labas krievu un angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē kvalitatīvi konsultēt un apkalpot klientus;
  • vēlama vismaz viena gada ilga darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē.
Galvenie amata pienākumi:
  • konsultēt klientus;
  • sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām;
  • izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus;
  • koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, reģistrēšanu un anulēšanu;
  • koordinēt darbu personu apliecinošu dokumentu jomā;
  • nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un maiņai;
  • sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana).
Mēnešalgu EUR 820,- (pirms nodokļu nomaksas) pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 860,- (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā).


Prasības pretendentam uz KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA amatu:
  • augstākā izglītība;
  • izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem;
  • izpratne par e-pakalpojumiem;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas;
  • zināšanas lietvedībā;
  • labas prasmes darbā ar datoru;
  • vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā.
Galvenie amata pienākumi:
  • apmeklētāju apkalpošana klientu apkalpošanas zālē;
  • darbs ar informācijas sistēmām;
  •  administratīvo aktu projektu izstrāde
Mēnešalgu EUR 675,- pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 765,- (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā).



Pārvalde piedāvā:
  1. iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;
  2.  pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
  3. labus darba apstākļus Madonā, Rīgas ielā 2.
Iesniedzamie dokumenti:
  • p‌ieteikuma vēstule;
  • CV;
  • izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Dokumentus var iesniegt līdz 2021.gada 18.aprīlim:

  • nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;
  • nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums Madonas nodaļas vadītāja vietnieka amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219131

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī personāla atlases konkursa norisi. Datu pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026.

Pārsūti Draugiem.lv Pārsūti Facebook Pārsūti Twitter Pārsūti LinkedIn
© 2008-2021 Madonas novads. Visas tiesības aizsargātas. Izgatavoja GlobalPro »