Projekta ietvaros, radošā veidā notiek skolēnu iepazīstināšana ar improvizācijas tehnikas daudzveidību, izspēlējot dažādas ainiņas bez iepriekš sagatavota scenārija. Audzēkņi iegūst skatuvisko drosmi un izpauž savu radošumu, iejūtoties dažādos tēlos, spēlējot spēles un kopīgi veidojot improvizētus stāstus.
Atraktīvā formā kopā ar pedagogu, improvizācijas teātra pasniedzēju Inesi Zīli, skolēni pilnvērtīgi un radoši izglītojas, gudri izklaidējas un attīsta savas jau esošās kompetences. Nodarbībās notiek katras personas individuāls darbs un visu audzēkņu kopīga līdzdarbošanās un mijiedarbība, kas veicina komandas darbu.
“Kas Tev ir grūtākais, lai pozitīvi un laipni komunicētu ar citiem?” jautājām skolēniem.
“Kāda būs galvenā doma, ko Tu paturēsi prātā pēc nodarbībām?”
“Lūdzu, raksturo nodarbības ar vienu vārdu!”
Skolēnu prasme uzstāties, prezentēt, izkopt runas mākslu, izmantojot improvizācijas tehnikas elementus, attīsta lietišķo etiķeti un pašvērtējuma spējas, jo noteikumi, kas ir ikdienā komunikācijā ar līdzcilvēkiem, nav radīti, lai mums kaut ko aizliegtu, bet, lai padarītu mūsu dzīvi drošāku.
Informāciju sagatavoja: Sanita Solovjeva
Madonas pilsētas vidusskolas pedagogs karjeras konsultants