.
VAS "Latvijas Pasts" informē par izmaiņām Ļaudonas un Dzelzavas pasta nodaļu darbībā
iesūtīts: 2020.11.20 11:56
Madonas novada Dzelzavas pagastā tiks mainīts pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks, savukārt, Ļaudonas pagastā - arī atrašanās vieta.
Zemā pasta
pakalpojumu pieprasījuma dēļ Madonas novada Ļaudonas pagastā no 2020.gada 15.decembra
tiek mainīts Ļaudonas pasta nodaļas darbības modelis, atrašanās vieta un darbalaiks, savukārt, no 2020.gada 18.decembra tiek mainīts Dzelzavas pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks, pielāgojot to iedzīvotāju reālajām vajadzībām.
Ļaudonas pasta nodaļa radījusi Latvijas Pastam ikgadējos zaudējumus vairāk nekā 5900 eiro apmērā, taču Dzelzavas pasta nodaļa - vairāk nekā 6900 eiro apmērā.Turpmāk:- Ļaudonā visi pasta
pakalpojumi katru darbdienu no plkst.10 līdz 11 tiks nodrošināti Ļaudonas
kultūras namā Dzirnavu ielā 7 vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt
pie pastnieka savā dzīvesvietā.
- Dzelzavā visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst.8 līdz 9 tiks nodrošināti līdzšinējā atrašanās vietā Dzelzavas pils Liepās vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā.
Tāpat kā līdz šim, Dzelzavas un Ļaudonas pasta pakalpojumu sniegšanas vietās iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pasta pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.
Jebkuram reģionu
iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta
pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta
dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu
sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi,
pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu
abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu
apmaksu, iemaksas PNS kontā,
komercpreču iegādi u.c.
Ar pastnieka starpniecību Ļaudonas un Dzelzavas iedzīvotājiem iespējams
saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS
konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus savā dzīvesvietā Ļaudonas iedzīvotāji
var pieteikt, zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001.
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu,
iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu:
- Ļaudonas pasta
pakalpojumu sniegšanas vietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 vai
27891539 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt, apmeklējot
Jaunkalsnavas pasta nodaļu pasta nodaļu Vesetas
ielā 4, sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama
pirmdienās no plkst.7.30 līdz 13 un otrdienās–piektdienās no plkst.7:30 līdz 11:30
un no plkst.12 līdz 15.
- Dzelzavas pasta
pakalpojumu sniegšanas vietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 vai
22039540 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt,
apmeklējot Cesvaines pasta nodaļu Pils ielā 1, sūtījumu saņemšana bez
iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās–piektdienās no plkst.7:30 līdz 8:30
un no plkst.10:30 līdz 16.
Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu
nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām,
kas paredz, ka Latvijas Pastam katra
novada teritoriālajā vienībā ir vismaz viena pasta pakalpojumu sniegšanas
vieta.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts
nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā,
uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma
pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot
arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un
filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts
ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma
iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas
vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes
kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros
ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai: Vineta Danielsone
Vecākā sabiedrisko attiecību projektu
vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv