Izmaiņas Degumnieku un Biksēres pasta nodaļu darbības modelī un darbalaikā

iesūtīts: 2019.11.01 10:45
Zemā pasta pakalpojumu pieprasījuma dēļ Madonas novada Sarkaņu pagasta Biksērē no š.g. 26.novembra un Ošupes pagasta Degumniekos no š.g. 28.novembra tiek mainīti pasta nodaļu darbības modeļi un darbalaiki, pielāgojot to iedzīvotāju reālajām vajadzībām.

Turpmāk:

  • Biksērē visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst.8 līdz 9 tiks nodrošināti līdzšinējā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā J.Ramaņa ielā 3–1 vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā.
  • Degumniekos visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst.8.30 līdz 9.30 tiks nodrošināti līdzšinējā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā Skolas ielā 4 vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā.

Ņemot vērā niecīgo pasta pakalpojumu pieprasījumu pasta nodaļās, kas rada Latvijas Pastam ikgadējos zaudējumus vairāk nekā 4600 eiro apmērā Degumniekos un 5100 eiro apmērā Sarkaņos, tiek mainīts pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks, bet iedzīvotājiem arī turpmāk būs ērti pieejami visi nepieciešamie pasta pakalpojumi.

Tāpat kā līdz šim, Degumnieku un Sarkaņu pasta pakalpojumu sniegšanas vietās iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pasta pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.

Jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas PNS kontā u.c.

Ar pastnieka starpniecību Degumnieku un Sarkaņu iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo pakalpojumu iespējams pieteikt, zvanot pa tālruni 27892759, 67008001 vai 27008001. Pārējos pastnieka pakalpojumus savā dzīvesvietā Degumnieku un Sarkaņu iedzīvotāji var pieteikt, zvanot pa tālruni 23281154.

Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Degumnieku un Sarkaņu pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu.

Savukārt:

  • Degumnieku iedzīvotājiem - apmeklējot Lubānas pasta nodaļu Oskara Kalpaka ielā 5 sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās no plkst.8 līdz 13.30, otrdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 12.30 un no plkst.13 līdz 15.30.
  • Sarkaņu iedzīvotājiem - apmeklējot Madonas 1.pasta nodaļu Saules ielā 21 sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 18 un sestdienās no plkst.9 līdz 13.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam katra novada teritoriālajā vienībā ir vismaz viena pasta pakalpojumu sniegšanas vieta.

Ošupes un Sarkaņu pagasta iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām no 2019.gada 26.novembra tiek informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītēs, sākot ar 28.oktobri.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:

Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja

Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585

E-pasts: vineta.danielsone@pasts.lv  

Copyright © 2008-2019 Madona. All rigts reserved. Created by GlobalPro »