Sarunu gaitā tika pārrunātas Madonas novada prioritātes ceļu jautājumā. Kā rezultātā, ministrs solīja, ka ir atrasts finansējums un laika posmā no 2021. līdz 2022. gadam tiks veikti ceļu remontdarbi un seguma atjaunošana sekojošajos posmos:
- šosejas Gulbene-Pļaviņas (P37) Madonas novada teritorijā,
- Vecpiebalga-Madona (P30) novada teritorijā,
- ceļa posms no Madonas uz Varakļāniem (no Švāna līdz Varakļāniem) (P84).
Iepriecinot ikvienu ļaudonieti - beidzot ir izdevies panākt, ka Ļaudona ar Madonu tiks savienota ar asfaltu – pa tā saucamo “Mūrnieku ceļu” jeb ceļu, kurš savieno Ļaudonu ar Mētrienas šoseju (P82), kas jau daudzu gadu garumā ir šī pagasta galvenā investīciju prioritāte.
Tāpat tika apspriests jautājums par dzelzceļu kā joprojām nozīmīgu transporta un kravu pārvadāšanas veidu. Ministrs solīja nesamazināt reisu skaitu, gluži pretēji, saglabāt dzelzceļa kustību, atjaunot to un pat pagarināt līdz Gulbenei.
Pieskaroties sabiedriskā transporta jomai - paredzams, ka Madonas novadā mainīsies pārvadātājs, kas, savukārt, raisa gan pozitīvas sekas - uzlabosies autobusi un saglabāsies esošās biļešu cenas, taču tikpat iespējams, ka maršrutu skaits pakāpeniski samazināsies.
Tika pārrunāts arī AS “Latvijas Pasts” darbs – saprotot, ka tā darbība ir ļoti svarīga, īpaši reģionos, kur pasts nodrošina pensiju un citu primāro pakalpojumu sniegšanu. Ministrs solījās pievērst šim jautājumam pastiprinātu uzmanību – ir svarīgi nevis domāt par to, kā ar pasta pakalpojumiem nopelnīt, bet gan, kā nodrošināt iedzīvotājiem sasniedzamus pakalpojums visā Latvijas teritorijā.
Noslēgumā ministrs atzina, ka viņam radies ļoti pozitīvs iespaids par Madonu, viņš saskata tās attīstību un kļuva ieinteresēts nākamo vizīti plānot, lai apskatītu topošo Degumnieku lidlauku mazās aviācijas nodrošināšanai.
Informāciju sagatavoja: Ilze Riekstiņa
vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste