Telpas, kur turpmāk atradīsies Dzelzavas pasta nodaļa, ir ērti pieejamas visiem klientiem – arī apmeklētājiem ar kustību traucējumiem un jaunajiem vecākiem ar bērnu ratiņiem, turklāt pakalpojumu saņemšanu pasta nodaļā nepieciešamības gadījumā iespējams apvienot ar vizīti pagasta pārvaldē.
Dzelzavas pasta nodaļas darbalaiks arī jaunajā adresē saglabājas nemainīgs – pirmdienās no plkst.8.30 līdz 12 un otrdienās–piektdienās no plkst.8.30 līdz 13.
Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi realizē klientu apkalpošanas uzlabošanas projektus pasta nodaļās, bieži sadarbojoties arī ar vietējām pašvaldībām un nodrošinot nodaļu telpu atjaunošanu gan klientiem, gan darbiniekiem draudzīgākas vides veidošanā.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai: Gundega Vārpa
Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505
Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv