Šī lapa ir izdrukāta no Madona.lv
Interneta adrese:
https://madona.lv/lat/aktualitates-pasvaldiba?fu=read&id=15449
Dienu ministre sāka Reģionālajā seminārā izglītības iestāžu vadītājiem, kura mērķis bija veidot sadarbībā balstītu komunikāciju starp pašvaldībām un izglītības iestāžu vadītājiem par izglītības politikas prioritātēm un aktuālajiem izaicinājumiem.
Seminārā notika diskusijas neformālā gaisotnē par izglītības aktualitātēm – mākslīgā intelekta izmantošanas tendencēm, iespējām un izaicinājumiem izglītībā, tā ietekmi uz mācību procesa kvalitāti un skolas pārvaldību. Norisinājās arī paralēlas domnīcas, kurās dalībnieki dalījās ar pieredzi un idejām turpmākai attīstībai.
Vēlāk ministre kopā ar kolēģiem apmeklēja Haralda Medņa Dziesmusvētku skolu, kur iepazinās ar skolas darbību un daudzveidīgajām aktivitātēm. Vizītes laikā Dace Melbārde piedalījās muzejpedagoģiskajā programmā “Dziesmusvētku ģeometrija”, atceroties, ka 90. gados pati rakstījusi pirmos projektus muzejpedagoģijas jomā.
Ministre uzteica ieguldījumu Dziesmusvētku tradīcijas un kultūras mantojuma saglabāšanā, sakot, ka no Haralda Medņa Dziesmusvētku skolas dodas prom ar gaišām sajūtām un iedvesmu.
Dienas noslēgumā ministre tikās ar Madonas novada jauniešiem, lai pārrunātu viņiem aktuālos jautājumus. Sarunā skarti temati par eksāmeniem, izvēles priekšmetiem, mentālo veselību, ārpusskolas nodarbēm, kā arī ikdienas izaicinājumiem un pozitīvajām pieredzēm skolas dzīvē. Tikšanās noritēja atklātā gaisotnē, ļaujot jauniešiem paust savu viedokli un sniegt ierosinājumus izglītības sistēmas pilnveidei.
Vizīte Madonas novadā apliecināja, ka atklātas sarunas, ideju apmaiņa un kopīga vēlme pilnveidot izglītības vidi ir būtisks pamats ilgtspējīgai un kvalitatīvai attīstībai gan Madonas novadā, gan visā Latvijā. Ministre pateicās pašvaldības, izglītības iestāžu un jauniešu pārstāvjiem par aktīvu līdzdalību un atsaucību.
Informāciju sagatavoja:
Beāte Beatrise Juško
Madonas novada pašvaldības centrālās administrācijas
Attīstības nodaļas sabiedrisko attiecību speciāliste