Galvenie amata pienākumi:
- Organizēt un ieviest civilās aizsardzības pasākumus pašvaldībā, aktualizēt pašvaldības civilās aizsardzības plānu;
- dalība Civilās aizsardzības komisijā;
- apsekot Pašvaldības objektus un apzināt to atbilstību civilās aizsardzības un ugunsdrošības prasībām, izvērtēt riskus, organizēt neatbilstību novēršanu;
- konsultēt pašvaldības iestādes par nepieciešamajiem uzlabojumiem un iespējām uzlabot civilās aizsardzības un ugunsdrošības sistēmu;
- izstrādāt un aktualizēt ar jomu saistīto dokumentāciju pašvaldībā sadarbībā ar darba aizsardzības un ugunsdrošības pakalpojuma sniedzēju;
- strādāt ar darba aizsardzības un ugunsdrošības dokumentu vadības sistēmu Centrālajā administrācijā (uzturēt, ievadīt, aktualizēt datus), pārraudzīt dokumentu vadības sistēmas uzturēšanu pašvaldības iestādēs;
- sadarboties ar Pašvaldības iestādēm, kapitālsabiedrībām, Valsts institūcijām civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jautājumos;
- organizēt instruktāžas, apmācības, seminārus darba aizsardzības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības jautājumos.
Prasības pretendentam:
- Augstākā izglītība, kas atbilst vismaz 6.Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmenim (priekšroka pretendentiem ar iegūto augstāko izglītību amatam atbilstošajā jomā);
- amata pienākumu izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un izpratne to pielietošanā;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
- kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; stratēģiskais redzējums; prasme noteikt prioritātes; plānot, organizēt un kontrolēt savu darbu; augsta atbildības sajūta; precizitāte; analītiskās spējas; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus;
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām (t.sk. Word, Excel), kā arī speciālo datorprogrammu lietošanā (vēlama pieredze ar ĢIS, BIS datorprogrammām);
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Mēs piedāvājam:
- Atbildīgu un dinamisku darbu profesionālā kolektīvā;
- atalgojumu 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas;
- sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam;
- profesionālās pilnveidošanās iespējas.
Iesniedzamie dokumenti:
- Pieteikuma vēstule;
- CV Europass formā;
- Izglītības un profesionālās kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas.
Pieteikšanās termiņš: 2025. gada 28. janvāris. Pēc norādītā termiņa iesniegtie pieteikumi netiek izskatīti.
Dokumentu iesniegšana:
- Personīgi Madonas novada Centrālajā administrācijā, Saieta laukumā 1, Madonā, slēgtā aploksnē ar norādi “Pieteikums speciālista civilajā un darba aizsardzībā, ugunsdrošībā vakancei”;
- Nosūtot pa pastu Madonas novada Centrālajai administrācijai, Saieta laukumā 1, Madonā, LV-4801 (pasta zīmogs pēdējā pieteikšanās diena);
- Elektroniski droši parakstītus dokumentus nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: personals@madona.lv ar norādi “speciālists civilajā un darba aizsardzībā, ugunsdrošībā”.
Kontaktpersona: pašvaldības izpilddirektors Uģis Fjodorovs 28382616.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri iesnieguši visus darba sludinājumā norādītos dokumentus.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšanas tiks aicināti uz darba interviju.
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu personāla atlases norisi.
Aicinām norādīt tikai datus par kvalifikāciju un pieredzi, nenorādot sensitīva rakstura informāciju.
Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Madonas novada pašvaldība, juridiskā adrese Saieta laukums 1, Madona, Madonas novads, LV-4801, tālr. Nr.64860090.
Papildus informācija par personas datu apstrādi pieejama mājaslapā www.madona.lv sadaļā “Pašvaldība” à “Datu aizsardzība”.