Šī lapa ir izdrukāta no Madona.lv
Interneta adrese:
https://madona.lv/lat/aktualitates8?fu=read&id=14203
Sociālajiem darbiniekiem ir jāievēro augsti ētikas standarti, kas ietver atbildīgu rīcību gan darba laikā, gan ārpus tā, izrādot profesionālu un ētisku uzvedību visās situācijās. Katras situācijas kritiska novērtēšana ir būtiska, lai pieņemtu pareizos lēmumus klientu labklājības interesēs, pat ja tas nozīmētu rīkoties pretēji klienta vēlmēm.
Kaut klients nevēlas medicīnisko palīdzību, sociālajam darbiniekam ir jāspēj novērtēt situācijas nopietnība un, ja nepieciešams, jāizsauc ārsts, lai nodrošinātu klienta drošību un veselību.
Sociālie darbinieki ikdienas darbā saskaras ar ļoti sarežģītām situācijām un sniedz atbalstu tiem, kam tas ir visvairāk vajadzīgs. Viņu darbs bieži vien paliek nepamanīts, lai gan pelnītu atzinību un novērtējumu. Aicinu sabiedrību neļaut vienam negatīvam gadījumam aizēnot visu sociālo darbinieku ieguldījumu. Atbalstīsim un novērtēsim viņu darbu, jo viņi ir tie, kas palīdz veidot labāku un taisnīgāku sabiedrību.
Palīdzēsim viens otram – ziņojiet sociālajam dienestam!
Mēs visi varam būt daļa no atbalsta tīkla, kas palīdz sabiedrības locekļiem pārvarēt grūtības.
Ja zināt kādu, kam nepieciešama palīdzība, īpaši uzmanību pievēršot vientuļajiem senioriem, lūdzu, nevilcinieties un ziņojiet par to mūsu novada sociālajam dienestam, lai neviens nepaliek viens ar savām problēmām.
Sociālie darbinieki ir gatavi sniegt nepieciešamo palīdzību un atbalstu, atbilstoši normatīvajiem aktiem, iedziļinoties katra klienta vajadzībās. Jūsu ziņojums var būt izšķirošs solis krīzes situācijā.
Ilze Fārneste,
Madonas novada Sociālā dienesta vadītāja